Hozzátáplálás - 8 hós

Továbbra is anyatejet kap minden étkezés előtt kicsivel. Egyre kevésbé eszi a pépet, és egyre jobban enné a darabosat, így fokozatosan  leálltam róla. Hó közepe körül vacsira már nem kapott pépet, csak darabosat. Illetve, a délutáni szopi kiegészítéseként úgy vettem észre, kell uzsonna is. Sinlacot időnként megpróbálom, de mindig sír utána. 4 foga van, kis vámpír (nem a két felső-középső jött ki először, hanem a mellette levők) Többniyre jó étvágya van. Kedvenei: Fahéjas sült alma (uzsonna), zöldségfasírtok (ebéd), rántott brokkoli (zabpelyhes bundában)

Bevezetve: brokkoli, fahéj, paradicsom (sűrített paradicsomként), sárgabarack (fagyasztóból), tönkölyliszt, árpaliszt (Rossmann-os pép, de nem kapott sokat, mintha nem bírta volna), vöröslencse (ezt csak egyszer kapott, mert utánna, sírt.. mivel nem voltam biztos benne, hogy emiatt, kb.1 hónap múlva ismét adtam, akkor már nem volt semmi gond), pulyka, zöldbab, csicseriborsó (ugyanúgy jártunk, mint a vöröslencsével, így hagytam - de közben a két felső foga is nagyon jön, szóval lehet amiatt sír), borsikafű (na, ez nagyon bejött, sok ételhez illik - fasírtok, főzelékek), zeller, majoranna, uborka (nyersen)

A képen: Sütőtök-kísérletek. Párolt sütőtököt egy kis zabpehelyliszttel, sárgaborsóliszttel öszzekevertem. Fasírtot szerettem volna, de mivel nokedliállagú lett, így gondoltam egy részét beleszaggatom vízbe. Így lett mindkettő. A fasírtot különben jobban meg tudta fogni, azt jobban ette.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések