Spenótos tészta

Még mindig spenót, ez most még egyszerűbb. A kislányunk krumplipürével ette, magamnak pedig tésztával összekevertem, reszeltem rá sajtot, és megsütöttem. 

Hozzávalók:
  • mirelit spenót (Bonduelle, natúr, 4 adag)
  • 1 cikk fokhagyma
  • só ízlés szerint
  • főtt tészta
  • sajt
A fagyasztott spenótot és a zúzott fokhagymát egy kevés olaj és víz keverékén megpároljuk, majd botmixerrel pépesítjük (ez mehet a babának). Főtt tésztával összekeverjük, sózzuk ízlés szerint, majd reszelt sajttal a tetején megsütjük. Abi már túl volt az ebédjén, de az enyém is annyira megtetszett neki, hogy repetázott :) a sajtot leettem, a többit meghagytam neki. Egyáltalán nem bánom, hogy ennyire szereti a spenótot.. vagy csak tetszik neki, hogy azt is eheti, amit Anya :))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések