Hozzátáplálás (6 hós)

Továbbra is nagy evő, és a súlya is kezd gyarapodni. Viszont továbbra is minden éjjel sokszor felsír. Hó végére kijött 2 foga, illetve miután őszibarackot kapott, jobbak lettek az éjszakák! Érdekes összefüggés, nem tudom mi áll a háttérben, mert szorulása sosem volt. De ha ezen múlik, minden nap kap egy kis őszibarackot, nem bánom :)
Képtalálat a következőre: „peach”

6 hós korában változtattam a sorrenden, először pürét kapott, azután szoptatás. Mint utólag kiderült, nem kellett volna (Tejallergia gyanú miatt 1 éves kor után fog kapni tejterméket, így minél tovább minél több anyatejet kap, annál jobb, nála különösen. Így egyáltalán nem cél a tej elapasztása). Én pedig kb.2 hónap kihagyás után visszatértem a tejtermékek, tojás fogyasztására. Úgy voltam vele, a diétám alatt is sokat sír, akkor már nem ez a baj.

Általában reggel gyümölcspépet kapott rizspehellyel vagy ritkán grízzel, délben zöldségpürét, este Sinemilt (vitamin, ásványianyagtartalma miatt gondoltam elkezdeni, különösen a vas miatt). Étkezésenként 80-150 gr-at megevett. 1-2 alkalommal, ha éppen jól lekötötte valami a figyelmét, jó nagy adagot evett, utána nem kért tejet.

A sok sírás hátterében lehet egy visszatérő reflux áll (éjjel sokszor hátrafeszíti magát, úgy nyugszik meg), így megint kapott Gastrotuss Baby-t, amellett, hogy pároltam a gyümiket továbbra is. Az orvos szerint más teendő nincs.

Általában tartom, hogy 2-3 napig nem adok, csak egyféle új ízt, az allergia kiszűrése miatt.

Bevezetve: gesztenye (natúr, 100%-os Lidl-s finom, a Tesco-s keserű/ vagy gesztenyeszemek sütve-főzve), csirke (úgy döntöttünk, egyenlőre adunk neki valamennyi húst, amíg nem tudjuk mással helyettesíteni - kicsit féltem, nehogy a fehérjében, vasban hiánya legyen, főleg úgy, hogy nem hízott eleget), édeskrumpli, glutén (búzadarával), őszibarack <3 (nyáron lefagyasztani összedarabolva, héj nélkül érdemes), meggy (lefagyasztva mag nélkül), köles, zab, repceolaj

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések